zondag 3 maart 2013

Opening sporttoernooi 2013

Dag iedereen

Gisteren was het een spannende dag ... Na veel voorbereidingswerk was het de opening van het sporttoernooi op het Christoforus internaat!

Het was super om de jongeren zo gelukkig te zien ... Ze gingen er volledig in op en hebben alles van hunzelf gegeven! Ik ben fier op hen :) 

Ik heb er van genoten en kijk al uit naar de volgende toernooien. Het was een geslaagde opening :)

Hieronder nog enkele foto's van de mooie dag.


Ik ga jullie laten en slapen ...

Tot de volgende!

Liefs x
Charlene

Carin en ik

Groepsfoto met de meisjes

Ze zijn zo lief en schattig ...



Liesbet en ik

Groepsfoto met de jongens

Het team van Christoforus internaat

De wedstrijd

Onze twee skaters

Het team van Zaailand

Slagbal team


Het team van de organisatie


Ayize en ik



Liesbet en ik
De directeur en zijn vrouw

Ons team

1 opmerking:

  1. goed dat jij er ook bent, anders hadden we weer geen foto's gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen