dinsdag 5 februari 2013

Frequente regenbuien & geteisterd door muggenbeten

Dag iedereen

De voorbije twee dagen hebben we al serieuze regenbuien gehad waardoor een deel van onze straat onder water stond. In het terugkomen van mijn werk was het hard aan het regenen en plots scheen de zon alweer. Op die korte tijd ben ik wat verbrand. 

Ik heb momenteel enorme last van muggenbeten en gezwollen voeten. Het gevoel is heel lastig en ook pijnlijk. Ik hoop dat het snel betert! 

Morgen dien ik mijn aanvraag voor lang verblijf in en daarna breng ik een bezoek aan het instituut voor de opleiding van leerkrachten, kortweg IOL.   

Ik ga jullie dan eens laten laten ...
Tot morgen!

Liefs x Charlene

4 opmerkingen:

  1. Charlenetje toch, de muggen weten je toch ook altijd te vinden, hé. Ik hoop met jou mee dat het snel betert.
    Veel plezier vandaag!

    Liefs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag lieverd

      Momenteel zijn mijn muggenbeten jammer genoeg nog niet beter! Mijn voeten zijn deze avond alweer zo gezwollen. Ik lig nu nog met ijs op mijn voeten, maar ik ga dan slapen ;) Veel liefs x

      Verwijderen
  2. Hopelijk zijn de muggenbeten en je voeten al wat beter intussen! Zoveel regen daar zeg! Je zou bijna denken dat jullie nog gewoon in België zitten ;-) Hier heeft het weer gesneeuwd vandaag, denk dat dat daar nog niet zo snel zal gebeuren zeker? :p

    Liefs en hou jullie goed! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Birgit:)

      Mijn muggenbeten zijn jammer genoeg nog niet beter. Ik reageer er enorm op. Ik denk zelf dat ik wat allergisch reageer.

      Amai, terug gesneeuwd. Ik denk inderdaad dat ik hier niet snel sneeuw zal zien;)

      Hou je ook goed!
      Liefs xxx

      Verwijderen